kim kyu jong in POPS STAR TALK
 
부업을하다 *♥*mOOn ligh*♥*l*♥*
ღ☆내 꿈 과 내 인생에 한국☆ღ*LOVE LIKE THIS*l
 
 
5 / 8 / 1390برچسب:kim kyu jong,کیم کیو جونگ,SS501, :: 22:19 ::  نويسنده : Artemes

بچه ها خدایی اصلا حسش نیس چیزی بگم آخه خوابمم میاد تا همین حالا داشتم کارای مدرسه رو انجام

میدادم...تازشم..عکسای کیو که حرف ندارن...من چی بگم؟؟؟

کیفیت همه عکسا بالاستا....

مادر جون..کجاییی؟؟؟؟؟؟

بله میدونم قدیمی بودن..

اما اونقدرم قدیمی نبودن...

من خودم این عکسا رو خیلی دوس دارم..

یکیشم دوبار گذاشتم..

اینقد خوابم میااااااااااااااااااااااااد

 




درباره وبلاگ


سلام...به وبلاگ من خوش اومدین. این وب بیشتر واسه SS501هست. یعنی 97% واسه دبل اسه. اما چیزای دیگه از گروه های دیگه هم اگه قشنگ باشه میذارم.. و شما هر چی میخواین بگید،من براتون میذارم. هر چیز جدیدی دیدین که من نذاشتم بم بگید من با اسم خودتون میذارمش. دیگه خلاصه با نظراتتون من و رو سفید کنین.. مرسی.....هرچی خواستین بگین یادتون نره.......... 감사합니다:Ha Neul Jung 그것을 즐길 수*Enjoy It
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 10124
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1